chalazal سیاسی روزنامه روزنامه ها روزنامه های سیاسی

chalazal: سیاسی روزنامه روزنامه ها روزنامه های سیاسی روزنامه های صبح تیتر یک روزنامه تاپ نیوز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز وب‌گردی دام سیاه جهت مردان هوسران

زن میانسال که با همدستی خواهرزاده‌اش و دو مرد، مردان هوسران را سرکیسه می‌کرد، با شکایت آخرین طعمه‌اش دستگیر شد. متهمان با تهیه فیلم و تصویر سیاه یا به بهانه

دام سیاه جهت مردان هوسران

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب یافت آباد پایتخت کشور عزیزمان ایران از یک زن و دو مرد به اتهام اخاذی شکایت کرد.

عبارات مهم : ایران
شاکی به قاضی سیدمحمود محمدی گفت: چند شب پیش در یکی از بزرگراه های جنوبی پایتخت کشور عزیزمان ایران در حرکت بودم که زنی میانسال را سوار کردم. او با من درددل کرد و از پرسشها و زندگی اش گفت. او مدعی شد، پسری دارد و هزینه زندگی ارزش بسختی تامین می شود. آنقدر از بدبختی هایش گفت که تصمیم گرفتم از نزدیک وضع زندگی او را ببینم و کمکش کنم. به منزل ای در شهرک ولی عصر رفتیم. با اصرار او وارد منزل شدم. دقایقی بعد دو مرد جوان که مدعی بودند خویشاوندانش هستند، وارد منزل شدند.

وی ادامه داد: آن دو مرا کتک زدند. بعد هم از من با گوشی گوشی فیلم و تصویر سیاه تهیه کردند. همانجا بود که متوجه شدم با هم همدست هستند. آنها به زور کارت بانکی من و رمز آن را گرفتند و موجودی حسابم را خالی کردند، حتی یک فقره چک از من دریافت و 9 میلیون تومان اخاذی کردند. ساعاتی در آن منزل زندانی ام کردند، بعد با بستن چشمانم مرا داخل خودرویم انداخته و بیرون بردند. در محله ای خودرویم را متوقف کرده و پیاده شدند. تهدیدم کردند اگر شکایت کنم، تصویر و فیلم ها را در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … منتشر می کنند و مرا به دردسر می اندازند.

با دستور قضایی، ماموران کلانتری شهرک ولی عصر جهت دستگیری متهمان وارد عمل شدند. این درحالی بود که افراد دیگری نیز با حضور در کلانتری و دادسرا شکایت هایی مشابه مطرح کردند. بررسی ها نشان می داد زن اخاذ و همدستانش از هر کدام 9 میلیون تومان یا زیاد پول گرفته اند.

در این مرحله ماموران متوجه شدند زن اخاذ منزل اجاره ای اش را عوض کردن داده هست، ولی با تحقیق از همسایه ها معلوم شد او به عنوان نیروی خدماتی در یکی از بیمارستان های جنوبی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران کار می کند. با مشخص شدن این عنوان ماموران موفق به دستگیری او در بیمارستان شدند.

متهم زن ابتدا به کلانتری انتقال یافته و به جرایمش اعتراف کرد و در ادامه جهت تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال یافته شد.

وی به افسر تحقیق گفت: من تنها زندگی می کردم، ولی درآمدم کفاف حل پرسشها مالی و بدهی هایم را نمی داد. از سوی دیگر می خواستم پولدار شوم. همین باعث شد دست به اخاذی های سیاه بزنم. هفت ماه پیش با دختری که خواهرزاده ام هست، اخاذی از مردان را شروع کردیم. او در خبر رسان تلگرام و اینستاگرام و دیگر اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … با مردها دوست می شد و آنها را اغفال می کرد. او با رفتن به منزل آنها از وضع زندگی ارزش سر درمی آورد. وی افزود: بعد کار من شروع می شد. چند هفته بعد از آشنایی، با فرد موردنظر تماس می گرفتم و خواهرزاده ام را به جای دخترم جا می زدم که باردار شده است و باید هزینه سقط جنین او را بپردازد، در غیر این صورت برابر منزل اش می آییم. هر کدام بابت سقط جنین دروغین چند میلیون تومان پرداخت می کردند. مدتی بعد تصمیم گرفتم جهت کسب پول زیاد تنهایی دست به اخاذی بزنم. با شناسایی مردانی که دچار پرسشها مالی بودند آنها را با خودم همراه می کردم تا نقش برادر یا پسرانم را بازی کنند.

متهم ادامه داد: بعد در کمین مردان هوسران در بزرگراه ها می نشستم و آنها را به منزل ام می کشاندم و همدستانم با تهیه فیلم و تصویر سیاه ازآنها اخاذی می کردند. پول ها را میان یکدیگر تقسیم می کردیم. در شهرهای بومهن، فردیس و کرج دست به چنین جرایمی زدیم. چند ماه پیش نیز در پایتخت کشور عزیزمان ایران با دو مرد آشنا شدم. هر دو مسئله مالی داشتند و یکی از آنها حتی بابت پرداخت دیه مردی 16 میلیون تومان بدهکار بود که با من در اجرای نقشه سیاه اخاذی هایم همراه شدند.

در ادامه تحقیقات دو مرد که همدستش بودند نیز در پایتخت کشور عزیزمان ایران بازداشت شدند و به جرایمشان اعتراف کردند. تحقیقات جهت بازداشت خواهرزاده زن اغفالگر و مردان دیگری که با او در این اخاذی های سریالی همدست بودند، ادامه دارد.

رابطه دوستانه به دزدی ختم شد

زن جوان با فریب افراد پولدار از آنها اخاذی می کرد. ماجرای فعالیت های مجرمانه این زن دو سال پیش زمانی فاش شد که مردی کارخانه دار با حضور در پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران از زنی شکایت کرد. تحقیقات از این شاکی نشان می داد او زنی را شب هنگام در یکی از خیابان های پایتخت، سوار خودرویش کرده و این گونه ارتباط آنها شکل گرفته هست. زن جوان با این تکنیک که با شوهرش اختلاف دارد و درصدد جدایی هست، مردان جوان را فریب داده و آنها را به دام می انداخت .

یکی از قربانیان در شکایتش گفت: چند روز قبل زنی را به طور اتفاقی دیدم و دوستی ما شکل گرفت. او یک روز مرا به منزل اش دعوت کرد و به من آبمیوه مسموم داد. به محض نوشیدن آن بیهوش شدم. زمانی که چشمانم را باز کردم دیدم چند مرد بالای سرم هستند و تهدیدم می کنند. آنها به زور پول و کارت های بانکی ام را دزدی کردند. با شکایت این مرد، زن شیاد و همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند و مدتی بعد بازداشت شدند. با تحقیقات از آنها بود که معلوم شد اعضای این باند با به دام انداختن مردان اموالشان را دزدی می کنند.

اخاذی از رانندگان

مرد جوان باورش نمی شود زن مسافر جهت او دامی پهن کرده تا اموالش را دزدی کند.

زمانی که اموالش به وسیله زن جوان به دزدی رفت، او با حضور در پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران شکایتی را مطرح کرد. ماموران زمانی که از وی تحقیق کردند، معلوم شد او به عنوان مسافر زنی را سوار خودرویش کرده که در میانه راه این زن با چاقو تهدیدش کرده و به زور گوشی و هر چه پول همراه او بود را دزدی کرد.

همزمان با شکایت این مرد بود که زن میانسال تحت تعقیب پلیس قرار داده شد و بازداشت شد. او زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی قرار داده شد اعتراف کرد به عنوان مسافر سوار خودروی او شده است و با وی طرح دوستی ریخته که در ادامه اموالش را دزدی کرده هست.

تحقیقات نشان می داد این زن علاوه براین که به شیوه ای مشابه از رانندگان دزدی کرده از چند مرد پولدار هم بعد از برقراری طرح دوستی و تهیه فیلم سیاه، اخاذی کرده هست.

اخاذی سیاه

«در خبر رسان تلگرام با زنی به طور اتفاقی آشنا شدم. بعد هم چند بار با هم به یکی از کافی شاپ های مشهد رفتیم. او مدعی بود از همسرش طلاق گرفته و با پسر خردسالش زندگی می کند. من هم به گمان این که گفته هایش صحت دارد، فریب گفته هایش را خوردم. یک روز که به منزل اش رفتم او مخفیانه از من فیلم تهیه کرده بود و با ترساندن به انتشار این فیلم از من طی چند مرتبه اخاذی کرد.»

این بیانات یکی از قربانیان زنی است که در مشهد با فیلم سیاه اخاذی کرده بود.

همزمان با شکایت این مرد، ماموران متوجه شدند این زن افراد دیگری را نیز به شیوه ای مشابه به دام انداخته هست. او تحت تعقیب پلیس قرار داده شد تا این که مدتی بعد بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به تهیه فیلم سیاه از مردان هوسران و اخاذی های میلیونی از آنها اعتراف کرد. تحقیقات از این متهم نشان می داد او به علت کینه ای که از شوهرش داشته، بعد از جدایی ازوی تصمیم به این کار گرفته و به این اخاذی های سریالی دست زده هست.

اخاذها هر لحظه در کمین اند

افراد شیاد هر لحظه درکمین هستند و با تکنیک و شکل های متفاوت به دنبال اخاذی از افراد هستند. یکی از مرسوم ترین ترفندهای آنها این است که ممکن است یک زن را به عنوان طعمه در کمین افراد مسافربر قراردهند تا با فریب دادن آنها ، اموال و پولشان را به دزدی ببرند و حتی به اخاذی های سریالی از آنها دست بزنند.

پس این زنگ خطری است جهت افراد که هوشمندانه تر عمل کنند تا گرفتار چنین افراد اخاذی نشوند. پلیس در این باره هشدار می دهد:

1ـ در مکان های خلوت و ساعات نهایی شب از سوار کردن افراد غریبه به عنوان مسافر چه زن و چه مرد خودداری کنید.

چه بسا ممکن هست، فرد مسافر با شیوه متقلبانه درصدد اخاذی از شما باشد و جان و مال شما را به مخاطره بیندازد.

2ـ به آسانی به مسافران اعتماد نکنید و از وضع زندگی و کار خود با آنها حرف نزنید لیکن ممکن هست، طرف برابر با اطلاع از وضع شما وسوسه شود و به اخاذی و دزدی از شما دست بزند.

3ـ هیچ گاه بدون آشنایی مسافران خود، شماره ای با آنها رد و بدل نکرده و ارتباط دوستی و آشنایی با آنها برقرار نکنید و دعوت آنها را به منزل هایشان نپذیرید؛ چراکه ممکن است آنها درصدد آسیب رساندن به شما باشند و با تهیه فیلم های سیاه از شما دست به اخاذی بزنند.

4ـ گاه ممکن است خواسته یا ناخواسته گرفتار اخاذان مسافربر شوید. بنابراین عنوان را به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهید و از آنها کمک بخواهید و از پرداخت پول به این گونه افراد شیاد خودداری کنید.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | زندگی | مردان | تحقیقات | مردان هوسران | شکایت | فیلم و تصویر سیاه | اخاذی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه